ariannawikstrom

Alla inlägg den 10 januari 2012

-

Av Arianna Wikström - 10 januari 2012 19:23

asså jag att jag har en ganska störd header, men jag ska göra den bredare nån dag då jag orkar.

haha jag har brist på bilden så ni för nöja en med den där äckliga cp bilden. Lyssnar fortfarande på Paradiese - coldplay. om och om igen. har faktiskt inget mer att berätta dryg som jag är hejdå.


Av Arianna Wikström - 10 januari 2012 18:24

asså jag har blivit så jävla besatt av den här låten...den är så jäääääkla bra!!!!

hahaha men iaf, har nyss ätit pasta sallad och nu sitter jag här, ensam i mitt kalla fula rum vid min dator. haha nä jag ba skämta.

Idag har jag spenderat dagen med Rebecca, vi såg på Jag Saknar Dig. haha gissa om jag börja gråta..?

fasen vad sorglig film asså..

Dagen gick ganska segt, speciellt på so lektionen. Jag satt typ och stirra på fönstret hela lektionen. jag hatar verkligen so, det är så jäkla tråkigt.

Imorgon har vi svenska, so, spanska, idrott, engelska och matte. 

Det var tänkt att vi skull till stan idag, men rebecca var så trött så aa....

amenhejdåä

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Här kommer jag skriva om det mesta, med text och bilder. Kommentera och fråga nått i frågerutan! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards