ariannawikstrom

Alla inlägg under september 2011

Av Arianna Wikström - 30 september 2011 17:38

HEJ !

Har typ nyss kommit hem från Rebecca.

Vi har gjort en blogg tsm som heter WWW.ARIANNAREBECCA.DEVOTE.SE

så ni får gärna läsa den oxå :D

Den här låten har jag typ lyssnat på hela dagen, nä men hela tiden hos rebecca.

Idag fick vi sluta ganska tidigt för vi hade ingen NO ;D

tagga idol ikväll ??

Bloggar mer sen.

PÖÖSS

Av Arianna Wikström - 30 september 2011 07:12

hoppsan tjo.

Ska snart till Rebecca för att sedan vara till the boring school.

Idag (efter skolan) så har jag ingen att va med.. jgg har inte varit med npn på typ 2 veckor. Jag har varit sjuk och att vi har haft så jävla många läxor.

ÅÅÅ bloggplatsen.se fins inte att ladda ner som app.. så jävla pissed off (stavarn) jag blev när jag såg att den inte fanns.

aja tålamod....

och jag har försökt att skaffa en blogg på devote ba för att se om den är bättre en bloggplatsen.se, och dom säg att dom ska skicka ett mail men det har fortfarande inte kommit:(

menmen nu ska jag ta på mig skossingarna.

PUSS



Av Arianna Wikström - 29 september 2011 19:14

haha men mu

 
Av Arianna Wikström - 29 september 2011 16:40

haha hade inget att göra så jag tog några egopiczzz.

På lördag så ska jag på stääään med Rebecca.

Vi ska kanske gå på bio. Eller typ hyra nån film om det inte finns nån bra på bio.

Asså jag tycker att det är ganska fint med en liten uttöjning *stavning* på örat.

måste göra matte läxaaaaan -.-

aja HÖRES:*    

Av Arianna Wikström - 29 september 2011 15:41

tjo.

Idag på skolan, i slutet av dan, så fick vi se på en teater mojj, den var ganksa rolig.

Alla 9:or och vi 8:or gick till aulan, alla rymdes dock inte. Tror jag.

Iaf vi skulle egentligen sluta 13.40 men nej vi fick lov att stanna 30 min mer för att typ fylla i ett papper... så jävla dåligt. Och fröknarna säger ju att vi ska få igen tiden men frågan är ju om vi kommer det.

.

Men iallafall ni ska inte behöva läsa det här, ganska tråkigt förmodligen.

Idag tog Rebecca hål under tungan, på skolan för att visa Linda.

hahah inte värt. man ser ju lixs inte att man har nå hål där ?? aja hon får göra vad hon vill. Rebecca alltså.

Har typ inget "roligt" att skriva om..

Ni kan få se vilka bloggar jag läser ;)

www.justindrewbieber.blogg.se

www.kristens.blogg.se

www.lovisarebecca.blogg.se

www.jag.blogg.se

www.moaegholt.blogg.se

www.jessicabomans.devote.se

www.erikssonm.blogg.se

www.codysimpsonsweden.blogg.se

jag tror det var alla.

Det är säkert nån till men jag har ju så SUPER bra minne, hahahaha jö.

PUUUSS <3

Av Arianna Wikström - 29 september 2011 15:38

Tröja från Rebecca, Byxor bikbok Linne bikbok.

 


Av Arianna Wikström - 29 september 2011 14:34

heeej !
Har nyss kommit hem från skolan.

Så nu har jag hett upp håret i en boll och sen satt jag mig vid datorn. Intressant värre, jag vet.

Nu så lyssnar jag på denna låt, det var en kille i idol som sjung den ;)

Snart måste jag plugga lite matte... och ikväll ska jag typ duscha.

Sen ska jag nog bosätta mig vid TV:n. Om det finns nå bra då.

Bloggar mer sen.

PUSSPUSS BITCHES  (L)   

-

Av Arianna Wikström - 28 september 2011 19:34

   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Här kommer jag skriva om det mesta, med text och bilder. Kommentera och fråga nått i frågerutan! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards