ariannawikstrom

Alla inlägg under juli 2011

ROM

Av Arianna Wikström - 29 juli 2011 13:22

hejsan !

just nu so ar jag i rom.

Det finns ju inge a med 2 punkter eller ett a men en pungt so det for bli med a och o, hahahahah.

Idag har jag varit hos en som tar bort grejer po benen, haha jag kan inte skriva med eller a det bli konstigt for do blir det hor, hahahaha lol...

Just bu so ar jag i Elisas rum vi ska shoppa lite senare.

PUSSSS

Av Arianna Wikström - 27 juli 2011 19:21

hejsan hoppp ! 

Var nyss på stan, eller nyss o nyss för typ 40 min sen ;)

Jag var där med pappa och Elisa.

Jag köpte en (pappa betalade) film = Never say never !

och så köpte jag (pappa betalade) en tröja.

Elisa köpte oxå en tröja fast inte lika dan ;)

Eller jo samma tröja men med ett annat tryck på  

Ikväll ska jag se filmen med pappa, hahahahah :D

Och sen då jag kommer hem från Italien då ska jag köpa I am nr 4 !!!!

Guud vad jag längtar !

menmen.. måste lägga mig tidigt ikväll för vi måsta stiga upp kl 4 på morgonen  

Fast det kommer ändå bli sent.

Snart ska jag äta middag, ganska sen.

Detta blir mitt sista inlägg på 2 och en halv vecka.

Så aa...

Ganska tråkigt faktiskt :/

meeeeeeen.

Det blir nog regn i natt.

PUSSSSSSPUSSSSS  

  

Av Arianna Wikström - 27 juli 2011 10:07

heeej :)

Har tagit någar bilder som jag tänkte lägga upp.

Imorron far jag ju till Italien, åå jag kommer längta att blogga...

menmen det är bara att bita ihop  

Jag tror jag ska blogga en till gång idag.

Elisa.

Min resväska just nu, ganska full packad som ni kanske ser, hehe...

Hemma bakad pasta.

En svärd som jag fick in en tidning för några år sen hahaha XD

Spindel nät, urk, hahahaha

TRIOOOOO !!!

.

jamen jo men det var det !
SEnare idag så ska jag på stan med Elisa och pappa.

Jag måste in på hemmakväll och se om Never say never och I am nr 4 har kommit.

Dom ska nämligen komma idag menmen vi får väl se.

Det stog nämligen på deras hemsida att dom skulle komma, i skellefteå dådå.

Bloggar mer senare idag.

XOXOXO               

Av Arianna Wikström - 26 juli 2011 16:52

 

FYYY FAAAAAN VAD SNYGG BIL ASSÅ !

DET ÄR EN LAMBORGHINI GALLARDO, FU SÄGER JAG BARA.

JAG.VILL.HA.EN

KOSTAR VÄL SISÅDÄR 1,7 MILJONER, MER TILL OCH MED :/

.

MEN ASSÅ VISST HÅLLER NI MED MIG ? VIST VAR BILEN SKIIT SNYGG ?!

.

Rosa bilen har jag tagit från lovisarebecca.blogg.se

.

PÖÖSSSS

 

Av Arianna Wikström - 26 juli 2011 12:01

heeeej ;)

Inlägget då jag skrev igår så råkade jag skriva att vi åker imorgon, men det är i över morgon !

.

Just nu så äter jag en så kallad Werther´s Original.

GOTT ! det är typ cream candies.

aa men jooo, pappa fyllde på mitt refill kort med pengar = 300 kr ;)

Och så har jag ju gratis i ett år oxå, fast det var ganska länge sen jag skaffa det.

Och så får jag inte in mig på fb, laaaaggggg -.-

menmen jag tog några bilder nyss på typ blommor som jag tänkte att ni skulle kunna få se  

En omogen tomat ;P

Det var det !

Imorgon ska jag ta mer bilder så det får bli en bildbomb ! haha.

Har lite ont i magen :(

Not funny....

Jag tror att jag ska ta en alvedon *stavning* [inte gott asså]

PUUSS     

Av Arianna Wikström - 25 juli 2011 21:00

HEEEEJ !

Idag har jag måste bara läst, läst och läst.

Och farit till ica maxi, hoppat på studs mattan och mer smått o gott  

Har nyss duschat, eller inte nyss för typ 5-10 min sen.

Denna pyjamas har jag på mig just nu, hahah :D det står: VARNING ! se hur det går när du dricker för mycket mjölk. Drick ÖL !

Hahah humor va ??

Tänkte lägga upp några bilder från idag ;) Eller så var det från igår ??

Sen ska jag ta några bilder i morron oxå och he ut dom.

I över morgon var jag ju.

Jag tror jag ska blogga då jag är i Rom i 2 dagar, sen far jag ju vidare till havet.

Elisa har ju en laptop så jag kan ju blogga på den ;)

Elena som leker med mitt gamla *stavning?* lego.

Budda, haha jag köptre den till mamma på hennes födelse dag förra året.

Det till vänster är nå grej som man typ... svårt att förklara, haha jag ganska barnsligt men kul ! Och det till höger är papper som man ritar på ;)

Solglasögon, haha ganska coola va ??

1.

2.

Före.

Efter.

Så det var bilderna.. inta så många men jag ska ta mer i morgon.

ba så att ni vet.

Längtar tills jag ska till havet !!!! =  sola, bada + SNYGGA KILLAR !

hahahahahahhahahahahhahaha.

PUSS O GODNATT. 


JAG SKA DOCK INTE LÄGGA MIG NU MEN ÄNDÅ ;)

           

Av Arianna Wikström - 24 juli 2011 12:11

hej :)

Städa nyss klart, eller inte städa utan dammtorka, fast städa oxå, haha :D

Vet ej vad jag ska göra senare idag.

Snart far jag ju till Italien, och jag är där i 2 veckor.

Så jag kommer inte blogg å 2 veckor då, jag far den 28 och kommer hem den 14 augusti !

Så jag ska försöka blogga ganska mkt före jag far, och när jag kommer hem.

Och så blire kanske nå mobil inlägg  

Efter att jag har bloggat klart så tänkte jag ta några kort med kameran för att sedan he ut på bloggen ;)

När pappa kommer hem från stugan så ska han he på ett skydd på min Iphone 4.

Ett sånt där genomskinlig grej som man her på skärmen så att det inte blir några repor.

Jag måste lära mig hur man her in videor på bloggen....kan ej det....nån måste lära mig det..

menmen igår spö regnade det ju, och det var lite åska oxå.

Fasst dom höll fortfarande på på trästocks, haha fast det kanske inte är så konstigt?

.

I morgon så ska jag... kanske börja packa lite, vi får se.

Jag ska ta den stora resväskan så det ryms många kläder och några skor.

Fast den får ej bli för tung :/

För då orkar jag inte bära det, för vi ska ju oxå åka i ett tåg tror ja ??

aaa men nu ska jag gå o ta några bilder !

LOVE YA 


Av Arianna Wikström - 23 juli 2011 17:59

hejjsan :)

Har nyss byggt lite lego med Elena :)

Lego ääääg !!! haha..

menmen, igår var jag på stästocks, köpte en skol hos MONKI !

Och sen fick man armband där det skog MONKI <3 the Party !!

Sen på vägen hem så såg jag en vit jätte lång limousine !! 

JAG VILL HA EN !!!!!!!

Han dock en ta kort på den, åkte ganska snabbt förbi.

Jag tror att Tove Styrke satt i den, för hon skulle ju sjung typ en timma efter det ;)

Just nu så är jag inne på facebook, bloggar, och kollar in nån annan blogg.

.

Just nu så kom elena in i mitt rum och sa att hon hade byggt klart det man skulle bygga med legot...

Roligt att veta för er, jag vet !

Och nu så säger hon att vi måste leka med hon ... -.-

Och vi sa 10 min, det då blire typ 20, hehe....

Nån som längtar tills skolan börjar om ??? (inte jag)

Eller jo kanske lite, men INTE mkt..

menmen vad ska jag skriva mer om ???!!!

ehh....

Ikväll ska vi iaf inte till trästocks.

hahah fick lov att he på en lös nagel på hon.. lol.

Med häft massa, inte lim.

PUSS



 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Här kommer jag skriva om det mesta, med text och bilder. Kommentera och fråga nått i frågerutan! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards