ariannawikstrom

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Arianna Wikström - 9 januari 2012 19:07

fick ba lov att he upp dom...hehe:3  

Av Arianna Wikström - 9 januari 2012 17:14

hej!

Har nyss tränat och duschat, eller aa för ett tag sen. Fasen vad jobbigt det var asså, jag körde på en typ tramp maskin, eller man går typ på den fast ändå inte, hursomhelst. Jag "trampade" på den i ca 30 min och sen gjorde jag situpps *stavarn* och armhävningar och sen gjorde jag nå arm träning men nå redskap som jag inte vet namnet på hahaxD

.

iaf, idag har jag inte gjort så mkt. Typ mest varit vid datorn och varit lite ute. Sen kolla jag på Morning Glory. Grymt bra film!:D rekommenderas starkt.

just nu så lyssnar jag på musik och så..

Igår så skaffa jag skype, my name there is AriannaWikstrom ';)

Kollar omkring på några bloggar, har ni nå tipps om några bra bloggar?:)

jag i Thailand, då jag var liten. hittade ingen ny bild så ni får nöja er med denna.

hejdå

        

Av Arianna Wikström - 9 januari 2012 10:47

jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väll roligt hurra!.

heluu, mamma väckte (stavning) mig tidigare idag. Måste vända lite på dygnet annars för jag mig aldrig upp i morgon bitti.

Hon kom med kaffe, macka och mariekex till sängen<3<3

Har ingen aning vad jag ska göra idag. Säkert slappa och kolla på några filmer som jag har laddat ner.

Och sen ikväll måsta jag träna och duschaaaa.

Bloggar mer sen pusshej(L)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Här kommer jag skriva om det mesta, med text och bilder. Kommentera och fråga nått i frågerutan! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards