ariannawikstrom

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Arianna Wikström - 6 januari 2012 11:47

hej. är inte på topp humör idag, har bråkat med både mamma och pappa. faaaann. asså ursäkta mitt språk men..

det började med att (då var jag glad och alla på bra humör) jag fick 2 musik album som jag hade velat ha, 1 kalender och en typ högtalare för min iphone och så, och då visste jag inte att man kunde koppla in högtalaren med min iphone, jag trodde bara att det gick att koppla den med typ datorn. Och så sa jag att jag inte ville ha den för att koppla den till datorn och sen gick jag till mitt rum. Det var så allt började. asså gud jag vill ba förstöra hela huset...

iaf kring 1 tiden så ska vi till några vi känner och äta och så. ikväll är det Vampire Dieres!!!! TAGGA SOM FAN. haha asså ursäkta men jag har blivit lite smått beroende av det...hehe....

hejdå<3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Här kommer jag skriva om det mesta, med text och bilder. Kommentera och fråga nått i frågerutan! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards