ariannawikstrom

Alla inlägg under december 2011

Av Arianna Wikström - 31 december 2011 15:15

Års resume:

.


Januari: Inget spec.., ganska tråkig månad. 


.

Februari:Var jävligt beroede i JB.. 

.

Mars: Då jobbade jag på Night Flight, var riktigt roligt. Mamma kom hem från Italien, och så var Never Say Never på bio. Sen gjorde jag för första gången Gele nagler hos Clive Russel.

.

April:  For till Barcelona med Rebecca och pappa, och sen på en Justin konsert (i barcelona) det är fan det bästa jag varit med om:D Och så fyllde jag år.

.

Maj: Vi hade Night Flight resa, var roligt. Ganska många prov och läxor-.- 

.

Juni: Sommar lovet började:D

.

Juli: Kusinerna från Italien  kom, sen for jag och mamma till Italien och sen for vi alla till havet, träffade många nya kompisar då. Var roligt;) Och så kom Never Say Never ut på dvd, hahah. Var tvungen att köpa den.

.

Augusti: Sommar lov, var i Italien. sen kom Kaitlyn från USA. Skolan började om:(

.

September: Ganska många prov och läxor. Gjorde inte så mkt då.

.

Oktober: Jag, rebecca och Frida hade Halloween fest.

.

November: Ganska många prov, var jävligt stressad. Breaking Dawn del1 kom ut på bio;)

.

December: Många prov, var jävligt stressad här mer. Och jag var depp/ledsen oxå. Var nog för att det var så mörkt och för att jag ville/vill bli smalare..och kanske för att jag inte var nöjd med mig själv, a och sen var det ju julafton och det var roligt.

.

nu ska jag äta lite, hejdååååå






















Av Arianna Wikström - 31 december 2011 14:54

hej!

Idag har jag varit på stan. Köpt en tröja, en bh, 2 nagelack och hyrde 3 filmer;)

Asså jag har ingen aning varför jag har så stor text menmen?

Tre lektioner i kärlek, Hanna och The Lincoln Lawyer, med den snygga Matthew McConaughey i;) haha.


Jag orkar fan inte ta kort på nagelacket, bhn och tröjan....lat som tusan idag, haha nej men..

Jag kommer typ inte blogga så mkt mer idag så ni vet.

Hejdå:)


Av Arianna Wikström - 30 december 2011 16:17

Jag funderar på när jag ska byta min header...när tycker ni?

Jag har en färdig redan, fast det är ingen "julig" header om man säger så. Äh jag byter nog om några dar.

Ska iaf se Midnatt i Paris nu, har ingen aning vad den handlar om menmen, får väll hoppas att den är bra!

.

Idag var jag iaf på stan med Lisa, hittade inget. Eller jo men jag snålar lite nu för tiden så..haha nä jag skämta men jag försöker spara.

Asså jag längtar verkligen tills THE VOW kommer ut på bioooo. Ni måste se trailern den verkar så jäkla bra 

hahahahaha....hejdå....  





Av Arianna Wikström - 30 december 2011 12:34

 

for och tona håret idag, blev som jag hade tänkt mig;)

Snart ska jag äta och sen ska jag dra till stan med Lisa.

Förlåt för dålig uppdatering men igår var jag inte hemma på hela dagen så aa..

Imorrn äre nyårs, venne vad vi ska göra??

pusshej


Av Arianna Wikström - 29 december 2011 11:46

hej!

Försöker få kontakt med Rebecca men det går dock inte så bra. Hon får fasen inte sova-.-

imorgon blire att fara till clive russel för att tona håret och sen på kvällen kl 19.00 så ska jag se vampire dieres!! TAGGA:D hahah lol.

Asså gud vad jag längtar till sommarn, jag hatar verkligen vinter och snö och kyla...ush.

MÅste dra, bloggar mer senare!

Puss

Av Arianna Wikström - 28 december 2011 13:03

hej!

Just nu så håller jag på att sortera alla mina 10000+ barbies jag hade när jag var "liten" haha.

Ska snart äta lunch. 

Hittade ett brev som Lisa hade skrivit till mig ganska många år sen då hon var på kollo, det står så roliga och söta saker på den;D<3

Hahah okej det står, Hej Arianna! Här på kollo är det kul men jag har inte hittat nån kompis en, jag tror inte att jag kommer bli kompis med nån:(. Jag saknar dig väldigt mycket, en del är störda här. hejdå du är den bästa kompisen.

Jag menar hur sött är inte det?!? hahah lisaaa<3<3 

bjuder på denna bild (som jag säkert redan har lagt upp en gång på bloggen). Lisa och mig.  

aja nu ska jag äta hejdåå

Av Arianna Wikström - 27 december 2011 16:13

dåliga bilder, i know..

Har varit på stan och köpt dessa saker. Det är ju mellandags rea så;D

Måste tillbax och kolla på några fler affärer, han inte gå på så många. Snart ska jag äta sen ska jag träna och sen ska jag hoppa in i duschen.

Asså jag blir jätte svårt hungrig nu för tiden:( har börjat ätit mkt mindre och jag har ingen aning varför:/

aja börjar väll äta mer snart, hoppas jag haha.

hejdå(L) 

Av Arianna Wikström - 27 december 2011 10:57

urk.

Idag ska jag bege mig till stugan med mina förälldrar.

Ska dock inte vara där så länge. Sen ska vi till stan och sen ska vi hem.

Så ser min dag ut. Imorgon ska jag vara med Rebecca, spela in en låt som vi sedan her in på youtube.

Om den blir lyckad då..

hejdå! 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Här kommer jag skriva om det mesta, med text och bilder. Kommentera och fråga nått i frågerutan! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards