ariannawikstrom

Alla inlägg under augusti 2011

Av Arianna Wikström - 31 augusti 2011 20:00

hej.

Har suttit ganska mkt vid datorn idag.. not god.

Snart ska jag ta på mig the pyjamas sen ska jag typ kolla lite på tv.

Måste lägga mig tidigare idag, det var så grymt svårt att stiga upp ur sängen i morse.

Men det var nog därför jag hade varit inne på fejsbook ganska länge.

Pratade nämligen med en kille som jag brukar vara men i Sante Marie (en by i Italien).

Vi slådde vad om en sak. orkar inte skriva den nu, hehe..

Just nu så skriver jag ner några fina citat som jag har hittat på fb.

Har lite ont i halsen  

Hm undra när första snön kommer. Kanske mer i början av november ???? 

Jag borde köpa ett pennfack. 

PUSS

Av Arianna Wikström - 31 augusti 2011 18:16

heeej !
Har nyss ätit middag och just nu så lyssnar jag på Rolling in the deep - Adele.

Den låten är ju as bra ! Den är föresten med i I am nr 4 ;)

Idag typ 30 min efter skolan så hade jag dans. Det gick bra.

Och som 30 minuterna jag var hemma så pluggade jag spanska.

Vi har läxa till fredag, engelska läxa oxo..

.

Nu så pratar jag med Lisa på fejsbock ;)

o nu så lyssnar jag på Set fire on the rain - Adele.

Elle nee nu ska jag byta till jag gråter bara i regnet - NewKid ;D
Den akustiska versionen. är mkt bättre. eller båda är ju bra meeeen.

Han är så söt + bar på att sjunga !!! hehe..

och nu så lyssnar jag på den icke akustiska versionen.

PUSS  


Av Arianna Wikström - 30 augusti 2011 08:48

hojj !
Om ungefär 40 min ska jag till Rebecca.

Vi hade sovmorgon idag till kl 10, eller aa skolan börjar kl 10  

Så jag steg upp 20 min över 8, lite för tidigt märkte jag senare.

Kunde ha stigit upp halv 9 istället... men jag trodde att det skulle bli stressigt då men nae jag hade fel.

Det var antingen idag eller i morgon som vi skulle ta skolfotot.

Men jag tror det var i morgon...hoppas det, eller jo det får ju vara idag oxå men då borde PO ha sagt nå igår ;)

I över morgon så är det 1 september ! Redan.

Och sen oktober, november, december och jul afton o nyårs.

Om ca 11 månader så är det sommarlov igen !!!! :D

Det är ju inte så länge kvar om man tänker efter, eller ?
Gud vad jag längtar till baxs till Silvi Marina...

Fick ju massa kompisar när oxå.

Och så blev jag kompis med så snygga killar, hahahahahah.

Dagens outfit ! Man ser ej jeansen men dom är iaf mörkblå

Linnet fick jag från min kusin i Italien, och den rosa "tröjan" jag har på linnet minns jag ej vars jag köpte den. Kanske på BikBok eller typ Cubus ??

Men det far iaf ganska länge sen ;)

Nu ska jag ta och läsa några bloggar sen ska jag gå på toa och sen ska jag cykla iväg till Burran (rebecca,hehe)

PUSS


Av Arianna Wikström - 28 augusti 2011 18:35

igår tog jag massa bilder som jag tänkte lägga upp.

Några bilder från idag oxå ;)

Nått som Kaitlyn har ritat.

Om man läser det så låter det nästan som shit, hehe.

En rooosa bil !

Varning för polisen, hahahahha.

FM (rix fm)

Lite vatten ? :O

 

Jopp det var det !

Snart ska jag äta middag, sen ska jag duscha och sen ska jag väl kolla lite på tv  

Det var kanske inte så super många bilder menmen.

Imorgon så e det skola..

På måndagar så hat vi hål timme och ganska roliga lexioner *stavning*.

PUSS

                                                                  

Av Arianna Wikström - 27 augusti 2011 08:45

Vaknade typ nyss.

Pappa kom just in och tjata på att jag skulle stänga av datorn men jag sa 10 min till..-.-

Idag ska jag vara med Lisa, vi ska först på stan för lisa behöver köpa en linsvätska :)

Sen ska vi fota lite vid bonstan tror jag ;)

Idag sa som att det skulle bli sol och varmt men det är ganska många moln ute nu..

Ska kolla på smhi och se vad dom säger.

Dom säger: På förmiddagen så ska det vara moln och lite sol, 17+.

På eftermiddagen så ska det vara moln och lite sol, 19+.

På kvällen så är det bara sol och 18+ :D

Jopp så var vädret för idag !

Snart ska jag käka frulle.

Brukar aldrig vakna så här tidigt på lördagar..-.-

Igår satt jag typ i 1 timme och spela gitarr, jag sjung oxå för den delen. Typ Justin låtar, cody simpson och selena gomez ;)

Igår såg jag filmen Letters to Juliet, den var så otroligt bra ! :D

Ni borde verkligen se den om ni ej har sett den redan (se värd)hehe.

Hm...borde vattna min blomma nu, den är så jäkla torr, hahahahah.

PÖSS 


Av Arianna Wikström - 26 augusti 2011 15:15

Glömde att blogga mer igår, sorry..

Igår var jag med Rebecca, vi såg Red riding hood. Den vas superduper bar !
Typ en av dom bästa filmerna jag har sett. Har typ nyss fikat 2 bullar och ett glas mjölk. Snart ska jag se en film, vet ej vilken.

Igår såg jag oxå Bad teacher, den var oxå bra. Dock inte lika bra som den andra.

Imorgon är det lördag, guud så skönt !
SOVMORGON <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Har ingen ny bild än :/ måste verkligen ta men jag vet int på vad ?? har nån nån ide ????

Jag kan se om jag hittar nån bild på nån anan blogg som jag kan he in ;)

.....

japp jag hitta en !

Från www.jag.blogg.se.

Att den var fin? jag älskar sånna där citat !! och det där var ju jätte fint.

.

Snälla kommentera nån bra film !!!!  

PUSSS  

Av Arianna Wikström - 25 augusti 2011 14:09

Snart så kommer Rebecca för vi ska se på Red riding hood.

taggad.

Idag kom vi hem från det där huset som vi övernattade på.

Det var så grymt drygt där.

Just nu så ko Rebecca.

Så jag bloggar mer sen ! 

PUSS

Av Arianna Wikström - 23 augusti 2011 20:24

Håller på att packa väskan jag ska ha med mig till övernattningen.

Pappa måste hämta min sovsäck, vet ej vars den är.

Snart måste jag torka håret, jag har nämligen duschat ;]

Å jag längtar inte tills i morgon bitti. För då måste jag stiga upp lika tidigt igen och det är så grovt jobbigt.

Måste ladda min mobil.

Idag på stan så såg jag en person som jag helst inte hade velat se. Haha jag känner hon inte men jag vet vem hon är..

Ojj det ät rosa moln på himlen, fiiiiiint !

haha för när jag var liten så trodde jag att man kunde gå på dom.

Att det var typ socker vadd hehe.

nä nu ska jag gå och torka håret.

PUSSPUSS

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Här kommer jag skriva om det mesta, med text och bilder. Kommentera och fråga nått i frågerutan! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards