ariannawikstrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av Arianna Wikström - 31 oktober 2011 17:11

tjenixen!

Inte för ett så långt dag sen så såg jag filmen Kick as haha. Första gången jag såg den var hos farmor och dagen efter så var jag på stan men Rebecca och så var vi på hemmakväll och Rebecca ba: öj Arianna kolla, kick as kostar bara 19 kr! och ja ba: ojj skitt den ska jag köpa. Och så köpte jag den. Jäkligt intressant i know!

Ritade den nyss, hahaha. Texten är fram och bak vänd elr hur man nu säger;)

Men det står iaf I love my fans och det ska se ut som JB.

Idag har jag varit med sicci och i morgon ska dra till stan med Rebecca. Sen ska vi till hennes pappas nya lägenhet så får jag se hur den ser ut! tagga nja. eller jo.

Nu ska jag kolla på några andra bloggar:)

Hejdå! 

Av Arianna Wikström - 31 oktober 2011 11:18

 

.

heeej!
Har ingen stor blogg lust just nu så jag bloggar mer senare;)

HÖREES  


Av Arianna Wikström - 30 oktober 2011 17:56

Tjenixen!

Tidigare idag så for jag och jogga med Lisa, det var så jävla jobbigt! haha.

Sen for vi hem till henne och va lite vid the dator. Gud bad skönt att det är lov!! Fast vi har 3 prov efter lovet och det är ju mindre roligt:( Så jag måste plugga lite under lovet. Och det braiga är att vi har en vecka på oss efter lovet att plugga oxå. Vi har spanska, biologi och kemi prov:/...

weheartit.

Ska nu gå o äta middag och snart kommer mamma hem, fast först ska jag se om det finns nå bra på tv ikväll.

PUSSPUSS BITCHES (L)          

Av Arianna Wikström - 30 oktober 2011 10:06

tjoooohejsan!

Sitter och lyssnar på santa clous is coming to town - Justin Bieber (cower).

Den är verkligen jätte bra! hahaha:D

Igår så for Lisa och hämta ut Breaking Down biljetterna så vi ska se den filmen 18 november:D tagga. Den är ju från 15 men vi får oss in ändå, man behöver ju typ bara visa legg på dom tycker att vi se små ut haha, och vi se ju inte så små ut elr??

haha läs^^.

Vet inte vad jag ska göra idag, kanske vara med nån kompis? vi får se.

Bloggar iaf mer senare!

PUSS 

Av Arianna Wikström - 29 oktober 2011 17:56

hejsan !

Idag har jag varit på stan med pappa för att köpa chips och ostkrokar till ikväll. Ikväll på 4an går 17 again, den filmen är skit bra!:D

Har varit jätte trött hela dagen-.- kanske för att jag gick och la mig så sent igår kväll. Fast det var ju inte så sent haha. Aja inte första gången jag är så trött iaf!

ska nu kolla på några bloggar och sen ska jag kanske lägga mig i sengen och läsa elr sticka!

HÖRES   

Av Arianna Wikström - 29 oktober 2011 10:43

hej! 

Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft så mkt att göra på sista tiden.

Igår ikväll hade vi halloween fest hos Rebecca. Vi bjöd hela klassen. Det var roligt, vi lekte lekar och så såg vi en skräck film vid namn Let me in, en engelsk version av den svenska filmen låt den rätte komma in. Den var som inge hemsk men den var då hemskare än den svenska versionen. Iaf jag och Rebecca klädde ut oss till dockor, vi var vita i hela ansiktet och sen var vi svarta runt ögonen och så hade vi SKIT långa ögonfransar, haha. Vi såg jävligt läskiga ut haha.

Och Frida var utklädd till pippi, hon var fan identisk!

Sen kring 12 på natten så for alla hem. 

Tog inga bilder, glömde kameran hemma:/

.

Snart ska jag äta frukost och sen ska jag se repris på idol (missade ju det igår..). Hoppas ingen bra åkte ut.

Förra gången åkte ju Emil Elton ut:/ 

Så här ser jag ut just nu. Bloggar mer senare!

puss 

Av Arianna Wikström - 26 oktober 2011 19:48



   

ganska gamla bilder!      

Av Arianna Wikström - 26 oktober 2011 16:41

Hej!

Idag när jag kom hem från skolan så hämta fanny och hennes mamma mej för att fara till dansen. Och sen då hennes mamma hade lämnat oss där så fick vi veta typ 10 min senare att det var inställt.. tungt nederlag asså.

Men iaf, efter middagen så ska jag plugga matte och i morgon blire att ordna sakerna till Halloween festen som vi ska ha hos Rebecca på fredag;) Imorgon blir det att disikiera gris hjärta och blåsa upp en typ gris lunga, så jävla vidrigt!

Men jag ska iaf vara med och kolla hehe.

Bloggar mer sen, if I hinner!

   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Här kommer jag skriva om det mesta, med text och bilder. Kommentera och fråga nått i frågerutan! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards