ariannawikstrom

Alla inlägg under november 2011

Av Arianna Wikström - 30 november 2011 18:46

Holaaaa que tal?!

Har idag (efter skolan) spenderat tiden med Rebecca. Vi pluggade kemi till kemi provet i morgon:/ 

Idag fick vi igen matte och so provet. Blev så jävla nöjd med matten asså!:D Och det ät inte ofta jag blir det.. SO:n gick väll oxå bra. Imorgon ska jag på stan med samma tjej, Rebecca alltså, och köpa julklappar och sånt;) ska bli kul.

Har nog inget mer att berätta. For ej till dansen idag. Kände mig inte så frisk. Så jag var inte hos Rebecca så jätte länge.

'


så JÄVLA snygg asså.....haha lol.

PUssss  

Av Arianna Wikström - 28 november 2011 19:07

hej. Har så jävla tråkigt. Sitter och pluggar so-.- vi har so prov i morgon och jag är fan i mig inte tagg...

Idag hade jag matte prov del2. Gick väll bra. Inte så lätt + hoppade över ganska mkt menmen.

Förlåt att jag inte har bloggat så mkt men har inte haft tid. Vi kan skylla på skolan;)

Idag har jag iaf varit med Rebecca och pluggat, sen for jag hem. Åt och se hedde på UnderThe mistletoe skivan och plugga. Roligt liv just nu jag vet!

På torsdag har vi Fysik prov ännu roligare ju!

hahahaha kolla när jag vat ho rebecca så ville jag ha en killer nr. Han är jävligt snygg. Mins ej vilken skolan han gick på aa iaf då gav Rebecca mig fel nr så jag har smsat med en jävla 17 årig kille. Och sen skrev han skicka bild? jööööö. så då sluta jag sms med han. 

Har iaf sett ut så här idag.

Im sexy and i know it! jö.

A men iaf har nog inge mer att skriva om! På torsdag ska jag på stan med Rebecca och köpa julklappar så det taggar jag inför (gåre äns att säga så??)

PUSSHEJDÅ  

Av Arianna Wikström - 25 november 2011 14:48

hejjj!

Har typ nyss kommit hem från skolan och snart ska jag på stan en snabbis med mamma;)

På sista lektionen (kemi) så spårade det ut ganska mkt hehe. Vi skratta en massa och så är våran lärare Viktoria så rolig haha. Och så fick vi massa skummtomtar och pepparkakor! Idag till lunch vare ju tomte gröt och så fick man peppar kaka och mandarin där. Fast så var det nog på alla skolor, elr?

Idag på svenska lektionen så börja jag prata att om jag fick 5 miljoner så skulle jag ta med Rebecca på en till Justin Bieber konsert, och sen bo på samma hotell som han och sen fara till Bahamas på en hotell som heter Atlantis Bahamas hahahaxD

Vilket kostar ganska mkt.

Om ni undrar vad jag ska göra på stan så ska jag köpa hårfärg och sen så ska jag kanske köpa harry potter filmen del2. 

pusshej  

Av Arianna Wikström - 24 november 2011 19:06


weheartit           

Av Arianna Wikström - 24 november 2011 14:25

hejsan! Har nyss kommit hem från skolan. Har haft ganska ont i magen idag:/ Just nedanför brösten.., fast det är bättre nu;) 

Idag fick vi igen spanska provet, fick 161.5 av 167. Blev ganska nöjd. Hade hoppats på högre men aja jag är ändå nöjd;)

Just nu så lyssnar jag på Catch me - Demi Lovato, hittade låten igår, fy fan vad bra asså! Ska nu kolla nå bloggar och sen ska jag kanske se på en film och sen ska jag plugga lite matte-.- Imorgon så ska vi till kyrkan och sen till skolan. Fråga mig inte varför vi ska dit för det har jag ingen blekaste aning om?? Hade matte prov delA typ i går elr i förgår, gick ganska bra. Hoppade över 2 uppgifter. Jag tror jag har rett på dom flesta fast jag är osäker på om jag har räknat rätt hahaxD                                      

normal osv...

jag i Thailand då jag var liten^^.

Kunde inte låta bli att stoppa in den här snygga bilden på Justin! haha lol.

PUss       






Av Arianna Wikström - 23 november 2011 18:52

hheej!

Håller på att göra musik läxan som ska vara inlämnad i morgon. Man ska skriva ner fakta och sånt om en kändis och jag valde Justin Bieber :D

hejdå (bloggar mer i morgon ,om jag hinner då..)  

Av Arianna Wikström - 21 november 2011 12:17

hej! Är hemma från skolan idag, mår inte så bra. Vet inte varför...det ba är så?:/

Just nu så ligger jag i sengen och vilar, har nyss ätit lax och ris och sen efter det så åt jag choklad muosse (stavarn). 

Tog den här bilden ganska länge seeeeen.

Asså fy fan vad jag längtar tills Breaking Dawn del2 kommer ut!!!! ghaaaaa, hahahahahha lolxD

aja menmen har typ inget mer att skriva om, inte för att jag har skrivit om nått roligt intressant men hahah;) hejdåå 

Av Arianna Wikström - 20 november 2011 17:38

Hej!

Har nyss ätit och snart ska jag kolla på Oliver Twist med pappsen. Den filmen är så bra jaoo.

Känner mig ganska krasslig...:/ Har typ inget mer att berätta haha lol jöö. Men aa hejdå. Gud vad dryg jag är. 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Här kommer jag skriva om det mesta, med text och bilder. Kommentera och fråga nått i frågerutan! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards